V času, ko je gibanje posameznikov omejeno na lastno občino in ker je veliko trgovin zaprlo svoja vrata, bo najbrž veliko od nas nakupe opravilo kar preko spletnih trgovin. Ob povečanemu spletnemu nakupovanju pa hkrati obstaja tudi večja možnost spletnih prevar.
Glede na to, da je na policah trgovin skoraj nemogoče dobiti zaščitne pripomočke kot so zaščitne maske, zaščitne rokavice in razkužila, je potrebno biti previden, ko na spletu zasledite kakšno posebej ugodno ponudbo omenjenih izdelkov. Zato kupujte le pri priznanih spletnih prodajnih mestih, pred nakupom pa preverite razpoložljive informacije o izdelku in o prodajalcu. Še posebej bodite pozorni takrat, če izdelke plačujete preko plačilnih sistemov Western Union, Moneygram…
In kako preveriti, ali je ponudnik, ki smo ga izbrali, pravi, ali pa gre za prevaro? Ponudnika oziroma prodajalca poiščite na internetu; preverite lahko podatke, kot so sedež ponudnika, kje ima odprt bančni račun, v kateri državi je registriran sedež podjetja. Pokličete lahko na njihovo objavljeno telefonsko številko ali pa si preberete mnenja o izdelku in ponudniku pri drugih kupcih. Legitimnost ponudnika izbranih storitev ali izdelkov lahko preverite tudi z internetnim orodjem kot je npr. »www.whois.net«, kjer boste ob vpisu URL naslova ponudnika našli podatke o tem, kdo je dejansko lastnik spletne strani in kdaj je bila spletna stran registrirana. Pogosto se namreč zgodi, da spletni prevaranti pogosto menjajo tako svojo dejavnost kot tudi spletno stran, preko katere poslujejo.
Pomembno je, da preden prek spletnih strani “delimo” svoje osebne podatke in denar, premislimo. Poslujmo s preverjenimi in zaupanja vrednimi trgovci ali posamezniki. V primeru pa, da se zgodi, da ste bili oškodovani, pa goljufijo čimprej prijavite policiji.