Steklarna Hrastnik je v prvi polovici leta ustvarila 33 milijonov evrov prihodkov, kar je 11 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Čisti dobiček se je povečal za 54 odstotkov na 5,9 milijona evrov, kar je 30 odstotkov nad načrti. Po navedbah steklarne so januarja dvignili plače številnim zaposlenim.
Rast obsega poslovanja je predvsem posledica uspešnega poslovanja embalažnega programa. V ospredju programa je embalaža za žgane pijače, sledita embalaži za parfumerijo in kozmetiko. “V embalažnem programu imamo 0,7-odstotni tržni delež v svetu, obstaja potencial rasti,” so navedli v steklarni. S tem razlogom bodo šli proti koncu prihodnjega leta v naložbo za dvig zmogljivosti v tem programu. Naložba, ki je ocenjena na 24,6 milijona evrov, bo zajemala postavitev večje steklarske peči in novih proizvodnih linij v programu embalažnega stekla. Poleg peči, pa bodo vložili denar tudi v postavitev še ene lastne 400-kilovatne sončne elektrarne, s čimer bi ustvarili tri odstotke električne energije, ki jo porabijo v steklarni. Prvo sončno elektrarno je steklarna odprla marca. Namen je zmanjšati ogljični odtis in znižati porabo fosilnih goriv v proizvodnji.
Steklarna pa išče priložnosti tudi na tujih trgih. Nedavno je podpisala 10-letno pogodbo s francosko organizacijo Fragrance Fundation za izdelavo steklenega pokala oz. kipca za nagrade FIFI, ki jih organizacija podeljuje podjetjem in posameznikom za dosežke na področju parfumerije in kozmetike.
Ob dvigu plače je tako strošek dela na zaposlenega v prvi polovici leta v primerjavi z enakim obdobjem lani višji za 12 odstotkov. Skupen dvig stroška dela na zaposlenega v zadnjih dveh letih pa je znašal 25 odstotkov.