Kupovanje v spletnih trgovinah je v današnjem času postalo vse bolj pogosto. Za kupce je bolj enostavno, saj si lahko v domačem naslanjaču poiščejo tisto kar želijo oziroma potrebujejo in le nekaj klikov je potrebnih, da imate izdelek doma. Ker je spletnih trgovin vedno več, se ponudniki načeloma potrudijo za svoje stranke, da jim za najnižjo ceno ponudijo kar največ – od ugodnih cen, ugodnih plačilnih pogojev, hitre dostave in možnosti vračila izdelkov v primeru, da vam izdelek ne ustreza. Eden takih je bil tudi naš največji spletni trgovec Mimovrste. Žal pa po izkušnjah potrošnikov temu ni več tako.  

Svojo slabo izkušnjo z omenjenim trgovcem je Novi24 zaupal nezadovoljen uporabnik. Opozoril je na zavajanje pri dobavnih rokih in dostopnosti v primeru reklamacije.

” Kot nam je zaupal, je pri Mimovrste kupil motorno žago, ki ji je ob dobavi manjkal en del – ta omogoča normalno delo z žago (gre za del, ki omogoča napenjanje verige). Takoj, ko je napako opazil, je po pripovedovanju pisal na javno objavljen elektronski naslov in jih vprašal za nasvet, kaj naj stori v tem primeru. Odgovor je dobil šele po telefonskem posredovanju. Odgovorili so mu, da mu žage ne morejo zamenjati in naj kupi drugo, to z napako pa vrne in mu bodo vrnili denar v treh dneh. To je tudi storil. Dobava nove je bila obljubljena 29. junij, kar se ni zgodilo. Po štirih dneh in poskusih ugotovitve, kaj se dogaja, še zmeraj ni dobil naročenega. Zgolj rok dobave se je vsak dan spreminjal.

Še bolj pa se je zapletlo pri vračilu že dobavljene žage. Namesto, da bi mu vrnili denar, so iz Mimovrste zapisali, da je napaka sporna in da morajo ugotoviti ali gre res za napako. Denarja seveda niso vrnili. Vse skupaj se je začelo 19. junija, po nasvetu Mimovrste je stranka prišla v pozicijo, da je plačala dve motorni žagi, dobila pa ni nobene. Iz podjetja se ni nihče opravičil. Vse kar so bili sposobni povedati, je bilo “počakajte, urejujemo”. Zato nikar Mimovrste, če želite biti hitro na vrsti.

Žal se je tudi pri spletni trgovini Mimovrste izkazalo, da uspeh kvari. Uspešno slovensko podjetje je očitno padlo na izpitu odnosa do strank, takoj ko so postali veliki. Škoda,” nam je zaupal bralec s slabo izkušnjo z znanim trgovskim podjetjem in dodaja, da imamo na srečo na trgu veliko kvalitetnih spletnih trgovin, ki se trudijo uspeti in so do strank prijazni, ne zavajajo in se trudijo kvalitetno opravljati svoj posel.

Andrej Žitnik”  Vir: https://nova24tv.si/slovenija/izkusnje-uporabnika-spletna-trgovina-mimovrste-pocasni-neodzivni-in-zavajajoci/, 6.7.2020

Kupec zato vsem morebitnim kupcem svetuje, da dražjih artiklov ne kupujte pri omenjenem spletnem trgovcu, saj boste po njegovih izkušnjah imeli veliko težav, da boste dobili vrnjen znesek plačila v primeru, da bi želeli vrniti kupljeno blago z napako.

Seveda je odločitev vaša, ali boste kupovali v naši največji spletni trgovini ali boste izbirali raje manjše trgovce, ali se boste odločali za nakup iz tujine ali pa se boste po izdelke, ki jih potrebujete, odpeljali v najbližjo trgovino ali trgovski center. Želimo vam, da bi imeli tovrstnih izkušenj, kot jo je imel omenjeni nezadovoljni kupec, čim manj.