Koliko minut sta naši dve največji televiziji namenili temu, da vas prepričata v prid cepljenja?

V preteklih tednih smo vam na našem portalu predstavili tematiko vpliva množičnih medijev na vaš pogled na svet. O tej temi je pisala tudi magistrica managementa Patricija Gorenc, katere mnenje smo tudi objavili.

Dejstvo je, da radio, televizija, časopisi in spletni mediji in družbena omrežja močno sooblikujejo našo percepcijo glede tako aktualnih kot tudi vsesplošnih informacij in žal je že tako, da mediji, ki so najlažje dostopni najširšem krogu populacije ima nanje tudi najmočnejši vpliv.

Med slovenskimi televizijami imata največ publike slovenska nacionalka RTV Slovenija in na drugi strani komercialna televizijska postaja POP TV. Zato lahko trdimo, da sta ravno ti dve omenjeni televiziji s svojimi  oddajami med drugim tudi vplivali na mnenje ljudi glede covid-19.

Po podatkih, ki jih nudi COVID-19 sledilnik, je bilo na včerajšnji dan polno cepljenih 1.129.385 ljudi oziroma 53,6 %.

POP TV je v prid cepljenju namenil skupno 235 minut in 20 sekund svojega programa in sicer največ sedaj v mesecu novembru, ko se je število okuženih precej razmahnilo. RTV Slovenija je sicer namenila programu v prid cepljenju oziroma podpori boja proti covid-19 le 186 minut in 54 sekund, kar je od 15. septembra pa do 9. novembra le dobre 3 ure, a so namenili manj pozornosti v prid protestom ter nasprotovanja cepljenja in covid ukrepom (94 minut in 2 sekundi). V primerjavi s POP TVjem, ki je protestom, nasprotovanju cepljenja in covid ukrepom namenila v slabih dveh mesecih več kot 3 ure (197 minut in 36 sekund).

Foto: UKOM

Več podatkov si lahko ogledate sami na spodnjih grafičnih prikazih. Hkrati pa si morda zastavite vprašanje, ali bi bil odstotek polno cepljenih višji, če bi bila zeleno obarvana stolpca precej višja kot sta? Ali menite, da mediji na vas nimajo vpliva?

Foto: UKOM
Foto: UKOM